Питання та відповіді
Мінімальної суми замовлення немає.
Існує три способи оформлення замовлення:
- Оформлення покупки на сайті.
- По телефону: +38 (098) 446-48-27
- Замовити у месенджері.
Зв'язатися через месенджер:
Докладніше про те, як зробити замовлення в магазині "Mobids Plants" прочитайте тут
Магазин «Mobids Plants» знаходиться Україна, м. Гайсин
Для зв'язку виберіть найбільш зручний для вас спосіб зв'язку:
- Надішліть лист на пошту mobidsplants@gmail.com
- По телефону: +38 (098) 446-48-27
- Напишіть у зручному для вас месенджері.
Зв'язатися через месенджер:
Замовлення можна оплатити:
- На картку ПриватБанку (номер картки надсилається по смс або на електронну пошту);
- Онлайн під час оформлення замовлення на сайті.
Докладніше про способи оплати прочитайте тут.
Всі наші рослини дуже ретельно пакуються, щоб забезпечити безпечне прибуття до вас. Всі рослини мають мінімум 2 шари захисту (внутрішній та зовнішній). Кожна рослина загорнута у вологу серветку та запечатана у пакет zip-lock. Для зовнішнього захисту всі рослини акуратно укладені та захищені жорсткою коробкою. При необхідності ми також використовуємо пухирчасту плівку або мінвату для третього захисту шару.
Вартість доставки розраховується індивідуально та залежить від ваги посилки та її оголошеної цінності. З цінами на доставку ви можете ознайомитись тут.
Термін доставки Нова пошта – 1-3 дні з моменту відправки.
Якщо потрібної рослини немає в наявності, ви можете налаштувати отримання оповіщення на випадок, коли ця рослина знову з'явиться в наявності. Для отримання повідомлення про надходження в наявність, знайдіть потрібну рослину і натисніть кнопку «Повідомити, коли з'явиться» або «Повідомити». Як тільки вибрана рослина з'явиться, ми вам повідомимо, відправимо повідомлення на вказану електронну пошту.
Промокод — це набір букв та/або цифр, що відноситься до певної акції інтернет-магазину. Якщо ввести промокод під час оформлення замовлення, ви отримаєте заявлену в акції знижку.
Промокоди видаються індивідуально – ми висилаємо їх до пам'ятних та святкових дат, даруємо за лояльність і т.д.
Для редагування замовлення потрібно зв'язатися з нами:
- Зателефонуйте за номером +38 (098) 446-48-27;
- Надішліть лист на пошту mobidsplants@gmail.com
- Напишіть у зручному для вас месенджері.
Зв'язатися через месенджер:
Особистий кабінет – це ваш особистий простір у магазині, де зберігається корисна інформація. В особистому кабінеті ви зможете:
- Відслідковувати історію та статуси замовлень.
- Відкладати товари в «Мій акваріум», щоб порівняти характеристики сорту або зробити вибір на користь покупки трохи пізніше.
1. Перебуваючи на вікні входу в особистий кабінет, натисніть посилання «Забули пароль?» відразу під полем введення пароля.
2. У вікні, введіть електронну пошту, на яку Ви реєструвалися на сайті.
3. Готово! Шукайте листа з посиланням на зміну пароля!
Знайшли багато цікавих рослин, про які давно мріяли, але не готові купити їх прямо зараз? Не біда - відкладіть їх у "Мій акваріум" і повертайтеся тоді, коли будете готові до покупки. Ми дбайливо збережемо для вас всі зазначені позиції, і ви зможете будь-якої миті переглянути їх, видалити або додати нові.
"Мій акваріум" - це кошик ваших побажань, куди можна додавати ті товари, які ви хочете, але поки не готові купити. «Мій акваріум» стане в нагоді, якщо ви вибрали товар, але:
в даний момент його немає в наявності;
хочете обміркувати покупку двічі;
хочете відкласти покупку на потім.
Додайте товари в "Мій акваріум" і коли ви будете готові до покупки, вам не доведеться шукати їх знову. Вони будуть у вас під рукою.
Як додати товар в «Мій акваріум»
Перейдіть до картки товару.
Натисніть посилання «додати в Мій акваріум».
Перейдіть в вибірку «Мій акваріум» або продовжіть вибір товарів.
Ваша особиста колекція рослин, яку ви зберете, буде зберігатися в особистому кабінеті – у розділі «Мій акваріум».